Raccomandazione di u pruduttu di vendita calda - trapanu in u foru

U drill down the hole hè chjamatu u drill down the hole perchè usa u martellu è u drill bit chì sò intarrati in u fondu di u foru per impactà è rompe a roccia.Hè largamente utilizatu in miniere di metalli, energia idroelettrica, trasporti, materiali di custruzzione, porti è prughjetti di difesa naziunale.U trapanu in u burcu pò perforà i buchi in rocci sopra à a dura media (f ≥ 8).L'attrezzatura di perforazione hè relativamente economica, soprattuttu adattata per i minieri di picculi è mediani

1. Prestazione altu costu.A perdita di energia d'impattu di a macchina ùn aumenta micca cù l'allungamentu di a barra di perforazione.Si pò drill fori prufonda cù un grande diametru di pirtusu, è u rumore di a faccia di travagliu hè assai degradatu.

2. A qualità di perforazione hè alta.A vitezza di perforazione di a machina hè veloce, u gradu di mecanizazione hè altu, è u tempu di funziunamentu ausiliari hè menu, chì migliurà a freccia di u funziunamentu di a macchina di perforazione è ponu drilling medium hard or above rocks.

3. Reduce u polu.A macchina pò esse dotata di cullettori di polveri secchi o umidi per a perforazione di roccia, chì ponu efficacemente riduce a contaminazione di polvera à l'ambiente è prutegge a salute di l'operatori.

4. Cunsola di cuntrollu centralizzata.A macchina pò esse furnita cù diversi tipi di impacters di u pirtusu, è ponu perforare buchi di sabbiatura, buchi pre splitting, fori di ancoraggio di cavi di ancoraggio, fori di grouting, fori di sondaggio, ecc.Hà una larga gamma di applicazioni è alta efficienza di perforazione.

5. Forte adattabilità à a terra.A macchina hè alimentata da a trasmissione diesel (elettrica) è idraulica per realizà a caminata, a rotazione, a spinta (elevazione) è l'ajustamentu di l'angolo.Hà capacità di arrampicata è una forte adattabilità à e strade accidentate

Per più dettagli, chjamate + 86-13973181473


Tempu di Postu: Nov-28-2022